پایگاه فرهنگی شهید محمد رضا تورجی زاده

فرمانده گردان یازهرا «سلام اله علیها» - لشکر امام حسین (ع) اصفهان

آخرین نظرات

با سلام و عرض ادب

دیدگاه، انتقاد و پیشنهادات و... خود را در مورد پایگاه رسمی شهید تورجی زاده

در قسمت نظرات همین پست درج نمائید.


نظرات  (۵)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۷ علی عباس آبادگر
با سلام
عبارت (شهید تورجی زاده) را برای شما نوشتم و در وب خط نسخ ایرانی گذاشتم . اگر مورد قبول شما واقع شد ، استفاده کنید و اگر طرح دیگری در نظر دارید بفرمایید تا برایتان درست کنم. با تشکر
سلام سایتت عالیه  خدا قوت! عکسایی که از شهید تورجی زاده داری من هیج جا ندیدم من با دیدن عکساش بیشتر دوسش دارم. ممنون راستی خیلی کم مطلب میزاری!
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
چه مطلبی بگذارم؟؟
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۲ نقطه رهایی .گردان کمیل
سلام  و خدا قوت اگر رفتید سنگری ها براتون پیام گزاشتم .اجرتون با شهید تورجی زاده .رفتید مزارشون سلام منم برسونید .ما که راهمون خیلی دوره .مشتاق زیارت هر چه زودتر هستم .التماس دعا 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۶ نقطه رهایی
در پاسخ دوست عزیزمون  ک گفتن مطلب کم میزارید .میخواستم بگم 
مطالبتون خیلی خوبه .ولی بیشتر خاطرات و عکس شهید هست یعنی یجورایی توقف در زندگی شهید 
نظرم اینه یک قسمت مخصوص دردودل نامه برای این شهید یا کراماتی که از این شهید دیدند 
رو ایجاد کنید و در گروه های مجازی مثل لاین و ...گروه های شهدا بگید کراماتی 
که دیدن رو براتون بفرستن برای نمایش در سایت .هم اینکه من توی لاین و هایک ک بودم دوستداران زیادی از شهید تورجی رو دیدم که حرفهای زیادی داشتن .من خودم یه وب مخصوص برای درد و دل با این شهید تشکیل دادم ...خیلی به ایشون ارادت دارم .خیلی 
Www.rasa313.Persian blog.ir
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۶ پایگاه سایبری
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">